درباره ما

شکل یک تصویر

درباره‌ ما

فعالان آموزشی علاوه براینکه آموخته‌ها و تجارب خود را به یادگیرندگان یاد می‌دهند، همواره در طول مسیر کاری خود یاد هم می‌گیرند، پس یادگرفتن و یاددادن برما می‌افزاید. 

یکی از عوامل مهمی که تاثیر قابل ملاحظه‌ای بر بهره‌وری دارد، آموزش است. فنون و طرح‌های جدید ارتقاء بهره‌وری نمی‌توانند بدون کارکنان آموزش دیده، ایجاد و بکار گرفته شوند. یادگیرندگان و فعالان آموزشی بر اساس امکانات، مهارت‌ها، دانش و نگرش خویش که از آموزش کسب کرده‌اند، می‌توانند نقش بسزایی در بهبود و افزایش بهره‌وری داشته باشند.

یکی از دلایل پایین بودن بهره‌وری در اکثر جوامع این است که متاسفانه آموزش که نتیجه مستقیم آن، ارتقای سطح علمی و تخصصی شاغلین در سازمان‌های مختلف است، به فراموشی سپرده شده است.

اهداف و رسالت ما در مدرسه کارآمد، برنامه‌ها و رویکردهای نوین آموزش است. آموزش هزینه نیست، بلکه سرمایه‌گذاری است برای تربیت و تعلیم نسل آینده و فراهم‌سازی نیروی کار آموزش دیده.

مدرسه کارآمد فرصت یادگیری را برای تمامی اعضای خود فراهم می‌سازد و به نیازهای اساسی افراد توجه می‌کند و در راستای برآورده کردن آن‌ها گام بر‌می‌دارد. چرا که برای رسیدن به اهداف، اصلاحات و تغییرات آموزشی نیاز هست از روش‌های فعال و کاربردی در فرایند آموزش استفاده کرد. روشی که در آن معلمان و دانش‌آموزان پیوسته در حال کسب آگاهی هستند و نقش فعالی در آموزش دارند.

آموزش دید‌گان مدرسه کارآمد صرفاً برای گرفتن گواهی‌های آموزش و یا برای گرفتن ارتقاء شغل و درجه و انتقال میراث فرهنگی و تجارب بشری به نسل جدید و … دوره‌های آموزشی را طی نمی‌کنند بلکه برای بهبود و بالابردن کیفیت عملکرد خود در این دوره‌ها شرکت خواهند کرد و بدین‌ترتیب است که می‌توان گفت آموزش‌های کارآمد ما بهره‌مندی و کارایی لازم را خواهند داشت.

هدف ما از برگزاری این دوره‌ها ایجاد اعتماد، همبستگی، خلاقیت، استمرار و ارتباط در بستر آموزشی بین فعالان آموزشی است تا به وسیله‌ی جدیدترین و کارآمدترین ابزارها و محتواها بهترین و موثرترین شیوه‌ی مدیریتی و آموزشی را در سطح آموزش کشور رقم بزنیم و رضایت و رشد فردی و سازمانی را فراهم آوریم.

پاداش این دوره‌ها این است که شما و دانش‌آموزان از همکاری با یکدیگر لذت می‌برید و کیفیت زندگی شما و آن‌ها با به کارگیری این آموزش‌ها به وسیله علاقه‌مندی شما به یادگیری، بهبود و ارتقا می‌یابد. یک مدرسه کارآمد، هویت حرفه‌ای فعالان آموزشی را شکل می‌دهد، در آن ارزش‌ها ارزیابی می‌شوند و معنا پیدا می‌کنند چرا که بالندگی حرفه‌ای نیازمند داشتن تفکر انتقادی و خلاقانه است.